
Prezentacijos trukmė
Suprasti, kiek laiko verta skirti pristatymui, nėra tik formalumas – tai vienas iš esminių sėkmingos prezentacijos elementų.
Suprasti, kiek laiko verta skirti pristatymui, nėra tik formalumas – tai vienas iš esminių sėkmingos prezentacijos elementų.
Cal Newport gilų darbą apibrėžia kaip „profesinę veiklą, kuri atliekama susikaupus be jokių trukdžių, siekiant maksimalaus pažinimo gylio ir vertės sukūrimo“.
Laikmačio naudojimas nėra tik būdas skaičiuoti minutes – tai viena iš veiksmingiausių technikų, padedančių didinti produktyvumą.
Dauguma žmonių pervertina savo produktyvumą ir neįvertina smulkių blaškymosi momentų.
Šis laiko valdymo principas siūlo dieną pradėti nuo svarbiausios ir dažnai sunkiausios užduoties
Pareto principas, – tai universalus požiūris į prioritetų nustatymą ir strateginį planavimą.
Metodo esmė – esmė – kiekvienai užduočiai iš anksto skirti aiškią trukmę.
Šio metodo esmė – iš anksto nuspręsti, ką ir kada darysite, taip sukuriant aiškią dienos struktūrą.
Šis paprastas, bet veiksmingas prioritetų nustatymo metodas padeda greitai atskirti, kurios užduotys tikrai svarbios, o kurios tik atrodo skubios.
Sukurta 1980-ųjų metų pradžioje, Pomodoro technika išliko aktuali iki šių dienų ir yra vienas populiariausių būdų pagerinti darbo efektyvumą
Apžvelgiame populiariausius ir tyrimais pagrįstus laiko planavimo metodus, padedančius ne tik efektyviau organizuoti darbus, bet ir...